Reklama w Google
Wyniki wyszukiwania | Produkty sklepu | Bannery
Reklama skierowana do Twoich klientów (remarketing i retargeting)
Google daje możliwości precyzyjnego określenia grupy docelowej kampanii reklamowej. Wykorzystując funkcje remarketingu, możemy tak skonfigurować kampanię, by reklamy wyświetlały się wyłącznie użytkownikom, którzy wykonali określoną akcję na Twojej stronie. W ten sposób możemy wyświetlać reklamy graficzne (bannery) na innych stronach internetowych (korzystających z usługi wyświetlania bannerów Google).
Możemy wyświetlać statyczne reklamy, skierowane np. do osób, które odwiedzili Twoją witrynę, ale z jakiegoś powodu nie zajrzeli na stronę z danymi kontaktowymi lub reklamy dynamiczne, które w elemencie banneru wyświetlą produkty, które dany użytkownik widział ostatnio w Twoim sklepie.
A do tego wszystkiego nie potrzebujesz grafika (choć możesz z niego skorzystać)! Wszystkie bannery są przygotowywane z wykorzystaniem gotowych szablonów Google.
Inne cechy reklam remarketingowych:
- Nie płacisz za wyświetlenie reklamy, a jedynie za kliknięcie użytkownika w reklamę, czyli za faktyczne przejście na Twoją stronę www;
- Precyzyjnie określasz, ile maksymalnie chcesz zapłacić za jedno kliknięcie oraz w sumie, ile w ciągu danego dnia;
- Masz możliwości śledzenia efektów kampanii reklamowej: czy użytkownicy, którzy kliknęli w reklamę dokonali zakupu w sklepie? jakiej wartości były te zakupy? czy wysłali wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego? dokonali innej akcji na stronie internetowej?
- Możesz skierować wiele wariantów reklam dla różnych grup produktów, różnych segmentów użytkowników, itp.;
- Otrzymujesz czytelny raport z opisem efektów kampanii, w formie arkusza MsExcel.
Masz pytania?
Wdrażanie i pozycjonowanie stron
Projektowanie i uruchamianie stron internetowych
Audyty pozycjonujące
Zarządzanie treścią
Reklamy na Facebooku
Zarządzanie kontem
Płatne wpisy
Pozyskiwanie lajków
Reklamy w Google
Wyszukiwarka Google
Bannery
Reklamy produktów sklepu
Remarketing