Reklama w Google
Wyniki wyszukiwania | Produkty sklepu | Bannery
Reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania
Reklama tekstowa to najpowszechniejsza forma reklamy w Google. Dzięki niej masz pewność, że Twoja strona pojawi się wysoko wśród wyników wyszukiwania na określone hasła kluczowe. Jednak dla nas najważniejsze jest, by kampania przyniosła określony zwrot z inwestycji. W naszych kampaniach wykorzystujemy zaawansowane funkcje kierowania na daną lokalizację, harmonogramy wyświetlania reklam, dopasowania słów kluczowych, śledzenia konwersji (w jakim stopniu reklama przyczynia się do wykonania określonej akcji na stronie) i inne.
Reklama tekstowa, wyświetlana w wynikach wyszukiwania Google, ma następujące cechy:
- Nie płacisz za wyświetlenie reklamy, a jedynie za kliknięcie użytkownika w reklamę, czyli za faktyczne przejście na Twoją stronę www;
- Możesz określić, w jakich sytuacjach ma się pojawiać Twoja reklama: na jakie hasła wyszukiwane w Google, w jakich regionach kraju, w jakich dniach tygodnia oraz jakich porach dnia; Dzięki czemu masz pewność, że Twoje pieniądze nie są wyrzucane w błoto;
- Precyzyjnie określasz, ile maksymalnie chcesz zapłacić za jedno kliknięcie oraz w sumie, ile w ciągu danego dnia;
- Masz możliwości śledzenia efektów kampanii reklamowej: czy użytkownicy, którzy kliknęli w reklamę dokonali zakupu w sklepie? jakiej wartości były te zakupy? czy wysłali wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego? dokonali innej akcji na stronie internetowej?
- Możesz skierować wiele wariantów reklam dla różnych grup produktów, różnych segmentów użytkowników, itp.;
- Otrzymujesz czytelny raport z opisem efektów kampanii, w formie arkusza MsExcel.
Masz pytania?
Wdrażanie i pozycjonowanie stron
Projektowanie i uruchamianie stron internetowych
Audyty pozycjonujące
Zarządzanie treścią
Reklamy na Facebooku
Zarządzanie kontem
Płatne wpisy
Pozyskiwanie lajków
Reklamy w Google
Wyszukiwarka Google
Bannery
Reklamy produktów sklepu
Remarketing