Materiały dla uczestników szkolenia

Marketing internetowy dla małych obiektów turystycznych

24 października 2017, godz. 9:00, Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości w Kościerzynie

Kontakt do prowadzącego: walmaj@gmail.com

Zarządzając stroną internetową pamiętaj o:

  1. Zgłoszeniu witryny do programu Google Search Console. Narzędzie to wysyła komunikaty związane z bezpieczeństwem Twojej witryny.
  2. Założeniu wizytówki w programie Google Moja Firma. Pomaga on znaleźć Twoją firmę w internecie – w szczególności na mapach Google. Uważaj jednak na system ocen! Staraj się pozyskiwać możliwie dużo pozytywnych opinii!
  3. Założeniu strony na Facebooku. Facebook umożliwia uruchamianie reklam ukierunkowanych na konkretnych użytkowników – z danego regionu, o określonych zainteresowaniach. Facebook także umożliwia ocenę obiektów posiadających profil – podobnie jak w przypadku Google, staraj się pozyskać jak najwięcej pozytywnych opinii.
  4. Dbaj o bezpieczeństwo swojej strony internetowej! Niezabezpieczona strona może stać się źródłem ataku hakerskiego. Szerzej na ten temat piszę tutaj.
  5. Korzystaj z efektywnych form reklamy w Google – miej kontrolę nad budżetem oraz nad grupą docelową. Kontroluj efekty prowadzonych działań.

Chcesz wiedzieć więcej? Zadaj mi pytanie przez Facebooka: facebook.com/walerian

Oceń moje szkolenie na Facebooku.

Prowadzący szkolenie

Prowadzący szkolenie

Walerian Majewski
Certyfikowany Partner Google

12 lat doświadczenia w marketingu interaktywnym
Koordynuje kampanie w Google Adwods, na Facebooku
Wdraża strony internetowe; Przygotowuje strategie marketingowe