Materiały dla uczestników szkolenia
Marketing internetowy dla małych obiektów turystycznych24 października 2017, godz. 9:00, Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości w Kościerzynie
Zarządzając stroną internetową pamiętaj o:
- Zgłoszeniu witryny do programu Google Search Console. Narzędzie to wysyła komunikaty związane z bezpieczeństwem Twojej witryny.
- Założeniu wizytówki w programie Google Moja Firma. Pomaga on znaleźć Twoją firmę w internecie – w szczególności na mapach Google. Uważaj jednak na system ocen! Staraj się pozyskiwać możliwie dużo pozytywnych opinii!
- Założeniu strony na Facebooku. Facebook umożliwia uruchamianie reklam ukierunkowanych na konkretnych użytkowników – z danego regionu, o określonych zainteresowaniach. Facebook także umożliwia ocenę obiektów posiadających profil – podobnie jak w przypadku Google, staraj się pozyskać jak najwięcej pozytywnych opinii.
- Dbaj o bezpieczeństwo swojej strony internetowej! Niezabezpieczona strona może stać się źródłem ataku hakerskiego. Szerzej na ten temat piszę tutaj.
- Korzystaj z efektywnych form reklamy w Google – miej kontrolę nad budżetem oraz nad grupą docelową. Kontroluj efekty prowadzonych działań.
Chcesz wiedzieć więcej? Zadaj mi pytanie przez Facebooka: facebook.com/walerian
Oceń moje szkolenie na Facebooku.