Rozpocznij kolejny sezon z nową strategią

Marketing internetowy dla małych obiektów turystycznych

24 października 2017, godz. 9:00, Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości w Kościerzynie

Zapisy: eduturystyka@gmail.com

Jak wykorzystać internet do promocji własnego biznesu
a jednocześnie sobie nie zaszkodzić?

Jakie narzędzia wykorzystywać, a na co uważać?

Prowadzący szkolenie mają ponad 10 letnie doświadczenie w branży marketingu interaktywnego

 

Zapraszamy na szkolenie pt. „Marketing internetowy dla małych obiektów turystycznych”.
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim dla właścicieli pensjonatów, gospodarstw agroturystycznych, kwater prywatnych oraz domków letniskowych.

W programie m. in.:
Promocja w internecie: Co? Gdzie? Za ile?
– przegląd popularnych portali turystycznych – ogólnopolskich oraz regionalnych
– portale ogłoszeniowe
– media społecznościowe

Google: Jak widzi naszą stronę, analiza odwiedzin strony, program Google Moja Firma, Google Analytics.
Kampanie Google AdWords.

Podczas szkolenia uruchomimy przykładową kampanię promocyjną w Google Adwords oraz na Facebooku.

Nasza strona www – czy ma wszystko czego oczekują klienci? Jak ważna jest responsywność strony internetowej?

Kliencie, zostaw po sobie ślad – czyli dlaczego warto zbierać opinie.

Dyskusja przy kawie.

Szkolenie poprowadzi koordynator kampanii marketingowych z wieloletnim doświadczeniem, właściciel firmy doradczej – Partnera Google.

Zapewniamy: ogromną dawkę wiedzy, kawę, słodki poczęstunek oraz certyfikaty ukończenia szkolenia.

Start: 24 października 2017, godz. 9:00, Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości w Kościerzynie

Koszt: 150 zł brutto

Zapisy: tel. 501 702 956 lub eduturystyka@gmail.com

Prowadzący szkolenie

Prowadzący szkolenie

Walerian Majewski
Certyfikowany Partner Google

12 lat doświadczenia w marketingu interaktywnym
Koordynuje kampanie w Google Adwods, na Facebooku
Wdraża strony internetowe; Przygotowuje strategie marketingowe